سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظران مهدی(عج)
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 24387
کل یادداشتها ها : 40

نوشته شده در تاریخ 89/11/17 ساعت 12:57 ع توسط محمدی


بنام نزدیک کننده  قلبها

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم مومن و انقلابی تهران در نماز جمعه تهران، دهه فجر و 22 بهمن امسال را دارای شور و حال متفاوتی خواندند و با تشریح تغییرات عمیق و اساسی ناشی از پیروزی انقلاب تاکید کردند: این تغییرات عمیق به برکت ایستادگی ملت در تمام سی و دو سال اخیر ادامه یافته و مردم ایران اکنون پس از سالها مجاهدت، انعکاس فریاد مظلومانه ولی قدرتمندانه خود را در حوادث اخیر شمال افریقا و به ویژه در بیداری اسلامی مردم مصر و تونس مشاهده می کنند.



  



نوشته شده در تاریخ 89/11/5 ساعت 12:59 ع توسط محمدی


بنام آرامش دهنده قلبها

چهل روز از آن واقعه دردناک و تکان دهنده (عاشورا) می گذرد .واقعه ای که دل هر شنونده ای را به درد می آورد.واقعا چه کسی می تواند خود را به جای حضرت زینب و امام سجاد (ع )بگذارد؟در این مدت چه بر سر اهل بیت اماممان آمد؟آیا به این فکر کرده ایم که چگونه می توانیم مزد زحمات بی دریغ آقا و مولایمان  امام حسین (ع)و اهل بیت و یاران باوفایش  را بدهیم؟ آن مولایی که فقط و فقط جهت رضای حضرت حق از جان و مال و عیش و نوش دنیا گذشت تا راه حق همیشه زنده و پاینده باشد.اما آیا ماهم حاضریم به خاطر خدا از خوشیهای زود گذر دنیا بگذریم ؟آیا حاضریم به خاطر خدا از رفت و آمدهایمان که جز ناراحتی خدادر آن نیست بگذریم؟ آیا حاضریم فقط وفقط به خاطر حضرت حق در خوشیها رو به سوی او ببریم؟

باید این را بدانیم که ما آرامش امروزمان را مدیون شهدای انقلاب اسلامی، که آنها هم پیرو شهدای کربلا بودند هستیم .

پس باید حواسمان را جمع کنیم تا فردای قیامت که نیاز فراوانی به شفاعت انبیا و اولیا وصلحا و شهدا و..... داریم ،آنها را نسبت به خودمان خشمگین نکرده باشیم.باید تلاشمان را جهت رضایت آنها چندین برابر نماییم.ÎÓÊå ßääÏå

التماس دعا



  



نوشته شده در تاریخ 89/10/15 ساعت 9:45 ص توسط محمدی


((بنام او که پیروز هر میدان است ))

نصر من الله و فتح قریب

دی ماه همواره ،یادآور خاطرات ماندگار شور وشوق وصف ناشدنی روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در زمستان 1357 است؛و به فرموده مقام معظم رهبری :امروز وقتی به واقعیات نگاه می کنیم ،می بینیم روز به روز آبروی جمهوری اسلامی در میان ملتهای گوناگون دنیا-مسلمان و غیر مسلمان-افزایش پیدا کرده است.

واقعه نهم دی تکرار عاشورا بود. با این تفاوت که مردم آن زمان با امامشان بیعت کردند و او را به سوی کوفه کشاندند و در نیمه راه بیعتشان را شکستند و او را با 72 یار باوفایش تنهابه دست دشمنان اسلام سپردند.در این زمان منافقان و دشمنان ولایت همچون دشمنان آن زمان قصد نابودی رهبر اسلامی را داشتند ،امامردم با بصیرت و هوشیار ی، همانطور که با ولایت عهد بسته بودند که تا پای جان از از او و دین خدا حمایت کنند ،نه تنها بیعتشان را نشکستند بلکه از ولایت حمایت کردند و بیعت خود را با او تجدید کردند و هرگز نخواهند گذاشت ،واقعه عاشورا و به نیزه رفتن سرها ، اسارت اهل دین خدا و او لیاءالله او تکرار شود.

نهم دی روز رسوا شدن کسانی است که در لباس اسلام اما همچون گرگانی درنده ،قصد نابودی اسلام را داشتند که به حول و قوه الهی در این امر موفق نشدند و خداوند کاری کرد که خود تیشه به ریشه خود زده و باطن خبیثشان را برای همگان آشکار کرده و نامشان در یادهابه پستی و خواری یاد می شود.

ومکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ