سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظران مهدی(عج)
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 24389
کل یادداشتها ها : 40

نوشته شده در تاریخ 90/9/18 ساعت 11:25 ع توسط محمدی


مقام معظم رهبری:

ما در مقابل تهدید ،تهدید میکنیم. هرکسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله اش خطور کند،باید خود را آماده ی در یافت سیلی های  محکم و مشتهای پولادین کند.

بسیج همیشه و در همه حال آماده دفاع از وطن و آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد و هیچ چیز مانع از رسیدن او به اهدافش نمیشود.همانگونه که با وجود تحریمهای سختی که کشورهای ابر قدرت ،علیه ایران داشتند باز توانستند در زمینه های علمی ،فرهنگی و سازندگی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی پیشقدم باشند.



  



نوشته شده در تاریخ 90/9/18 ساعت 11:18 ع توسط محمدی


مقام معظم رهبری:

امروز جوانان نیویورک و کالیفرنیا هم شعارهای مردم مصر و تونس را تکرار میکنند،از آنها الهام میگیرند ؛انکار هم نمیکنند.جوانان مصر و تونس هم از حزب الله و حماس و جهاد اسلامی الهام گرفته اند.

به راستی انقلاب اسلامی ما انفجار نور بود که تشعشعات آن تمام جهان را فرا گرفته و هیچ قدرتی قادر به نابودی آن نیست.



  



نوشته شده در تاریخ 90/9/18 ساعت 11:13 ع توسط محمدی


مساجد پایگاه امنی برای تبادلات فکری و فرهنگی و اجتماعی است. همانگونه که پیامبر ص در مسجد با اصحاب خویش در حل مشکلات سیاسی،اجتماعی،خانوادگی و..... را حل و رسیدگی میکردند.در  قبل از انقلاب باز هم مساجد پایگاه تجمع مردم انقلابی بوده و اکنون نیز محلی برای تبادل اینگونه مسائل است.

پیامبر اکرم (ص) به ابوذر :

خداوند تا زمانی که در مسجد نشسته ای ، برای هر نفست یک درجه به شما اعطا می کند و فرشتگان بر تو درود می فرستند ، و برای هر نفست 10 ثواب نوشته و 10 گناه از گناهانت پاک می شود.( بحارالانوار جلد 85 صفحه 206 )



  



نوشته شده در تاریخ 90/9/18 ساعت 4:24 ع توسط محمدی


 

استعمارگران فرهنگ ستیز ،در جوامع اسلامی برای زدودن ارزشهای اسلامی تلاشی شگرف بکار گرفته اند تا در افکار افراد دگر اندیشی کنند .آنان به زنان القا میکنندکه ارزش زن در عرضه وجود و به نمایش گذاشتن زیباییهایی وجود اوست.

شکی نیست که یکی از آثار بی حجابی ،بی بندوباری و روابط نامشروع در ابعاد وسیع است چنانکه در دنیای غرب ،به خوبی دیده میشود و آثار نکبت بار روابط نامشروع بر کسی پوشیده نیست.

هر انسانی در برابر جامعه خویش وظایفی دارد و زنان هم برای اینکه به وظایف اجتماعی خویش بطور صحیح عمل کنند،گاهی اوقات دوشادوش مردان در زمینه های مختلف و گاهی در زمان جنگ پشت جبهه ها فعالیتهای عمده ای داشتندو برای اینکه بتوانند بهتر و با امنیت بیشتر در جامعه خدمت کنند باید حجاب خود را حفظ کنند تا از گزند خطرات در امان باشند.

پشت کار و تلاش و اراده زن ایرانی در همه جای دنیا زبانزد است و این در سایه  حجاب و عفاف اوست.

امیرالمومنین علی (ع) در نامه28 نهج البلاغه در رابطه با حجاب زنان می فرمایند:

زنان را درحجاب نگهدار تا از نگریستن به مردان باز مانند،زیراسخت گرفتن حجاب برای بقای عفت آنان بهتر است و بیرون  رفتنشان از خانه بدتر نیست از این که بیگانه ی را که به او اطمینان نداری نزد آنان به خانه آوری و اگر بتوانی کاری کنی که هیچ کس جز تو را نشناسد ،آن کار را انجام بده و زن را بیش از آنچه نفس( ذات ) خود او مقتضی است تملیک مکن.زیرازن مانند ریحان است نه قهرمان.و بپرهیز از غیرت در غیر موردش، زیرا زن صحیح و سالم را به بیماری وبی گناه را بدگمانی می خواند.

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 90/9/13 ساعت 10:42 ص توسط محمدی


مقام معظم رهبری :

مردم آمریکا در واقع به حاکمیت اقلیت یک درصدی بر اکثریت نود و نه درصدی  معترض هستند که مالیات و پول مردم آمریکا را هزینه براه انداختن جنگ در افغانستان و عراق و حمایت از رژیم صهیونیستی میکنند.

ممکن است حکومت آمریکا با شدت عمل، این جنبش اعتراضی را سرکوب کند اما نمی تواند ریشه های آن را از بین ببرد.

ریشه های این حرکت در آینده آن چنان گسترش خواهد یافت که نظام سرمایه داری آمریکا و غرب را زمین خواهد زد.

.پس از فروپاشی شوروی سابق و نظام کمونیستی و سوسیالیستی، سران غرب به ویژه آمریکایی ها با ادعای تک الگوبودن نظام سرمایه داری تلاش کردند تا حاکمیت خود بر جوامع غربی و سپس سراسر جهان را اجرایی سازند. پس از دو دهه مردم غرب دریافته اند که این ادعا نه تنها کارایی نداشته، بلکه صرفاًبرای اعمال دیکتاتوری حاکمان بر آنها بوده است که موجب شده، آنها حاکمیت طبقه ای محدود بر سراسرجامعه را بپذیرند.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ